KALAJOKI BEACHFUTIS 16.-18.6.2017!

4.5.2017

Kalajoki Beachfutis Oulu, Lapin, Keski-Suomen, Itä-Suomen, Pohjanmaan ja Kainuun Raksanuorille. Muilta alueilta halukkaat pelaajat, ottakaa yhteys Nikoon ennen ilmoittautumista!

Mukaan lähdetään jo kahdeksatta kertaa!

Mikäli tykkäät jalkapallosta, tai muuten vaan palloilla ja olet iältäsi 18-35v Rakennusliiton jäsen, voit ilmoittautua matkaan. Pelaamme sekajoukkueilla, joten naisetkin ovat enemmän kuin tervetulleita joukkueisiin! :)

Iltabileissä Raksanuorten kisamenestystä vauhdittaa muun kansan lisäksi Petri Nyqård sekä Teflon Brothers!

Tänäkin vuonna kaikki pelit pelataan hupisarjassa. Joukkueita kasataan yhteensä kolme ja jotta kaikki saisivat matkasta mahdollisimman paljon irti, tälläkin kertaa päädyttiin kasaamaan yksi joukkue johon kerätään kaikki innokkaimmat pelaajat.

JOUKKUEET:

- Rovaniemi - Tornio-Kemi - Oulu - Kainuu

- Itä-Suomi - Keski-Suomi - Pohjanmaa

Kaksi ensimmäistä joukkuetta pelaa jo edellisvuosilta totuttuun tapaan löysin rantein ja rennolla meiningillä, unohtamatta kuitenkaan, että periksi ei anneta!
Pelikokemuksella ei siis ole väliä. Minimivaatimuksena on, että tiedät kumman pään häkkiin pallo olisi tarkoitus saada ;)

- Raksanuoret Dreamteam

Dreamteamissa pyritään pelauttamaan niitä innokkaimpia, ja ehkä urheilu- ja pelitaustaa omaavia pelaajia. Vaikka myös Dreamteam pelaa hupisarjassa, odotetaan tämän joukkueen pelaajilta kunnon peliasennetta. Joukkue pysyy aikatauluissa, sekä noudattaa kapteeninsa antamia ohjeita. Ennen pelejä joukkue myös harjoittelee pelitaktiikkaa pikaisessa iltaharjoituksessa heti perjantai-iltana.

Dreamteamiin tarvitaan myös paljon vaihtopelaajia, vaikka ilman jalkapallokokemusta, jotta maalitykkimme saavat välillä levähtää!

TAPAHTUMAN OMAVASTUUOSUUS on 20€/hlö ja se sisältää:
(Kerätään busseissa, kimppakyytiläisiltä perillä)

- Osanottomaksun
- Majoituksen
- Pelipaidan
- Viikonlopun murkinat
- Oheisohjelmaa
- Ajankohtaista tietoa

- Kuljetukset linja-autoilla:

Rovaniemi-Kemi-Oulu-Kalajoki

Kuopio-Jyväskylä-Ylivieska-Kalajoki

Väliltäkin poimitaan kyytiin...

Pohjanmaalta Seinäjoki/Vaasa vahvistukset tulevat Ylivieskaan joko junalla tai kimppakyydeillä. Kainuun pelaajat kimppakyydein Kalajoelle.

Tapahtuma alkaa perjantaina illalla ensimmäisillä peleillä, joten lähtöpaikkakuntien linja-autot starttaavat n. klo 12:00. Tarkempi ohjelma tulee ilmoittautuneille postitse lähempänä.

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET 22.5. ILTAAN MENNESSÄ LINKIN KAUTTA:

bit.ly/beachfutis2017

Lisätiedot tapahtumasta: