Raksanuoret-lehti 1/2018 OUT NOW!

1.3.2018

Raksanuoret-lehti 1/2018

Raksanuoret-lehti 1/2018 OUT NOW!

”--Ay-liike ei ole ainoastaan ikääntyvien pilkkikisoja tai nuorten hurvitteluja. Se ei ole myöskään parin ahneen pampun mafia, vaan ay-liike on sen tavallisten jäsenten summa. Meillä on joukkovoimaa, jonka avulla voimme laittaa valtiovallalle kampoihin silloin, kun siihen on tarve. Helmikuussa ay-liikkeen merkitys konkretisoitui monelle käsin kosketeltavaksi, kun nousimme puolustamaan työttömien oikeuksia lakon ja mielenosoituksen avulla. Meidän uuden sukupolven tehtävä on varmistaa, ettei meiltä viedä sitä, mitä edeltäjämme ovat meille rakentaneet, eli hyvinvointia ja tasa-arvoa.”

-Pääkirjoitus Raksanuoret-lehti1/2018

Lehti postitetaan automaattisesti Rakennusliiton alle 35v jäsenille, ja lehti löytyy myös Raksanuorten nettisivuilta: https://raksanuoret.rakennusliitto.net/raksanuoret-lehdet/

Jos et saa enää lehteä automaattisesti postitse, mutta haluaisit kuitenkin paperisen lehden postitettuna, niin laita viestiä ida.kuikka(at)rakennusliitto.fi