Valtakunnallinen nuorisokurssi Serenassa

3.10.2018

Valtakunnallinen nuorisokurssi 2.-4.11.2018

Kuinka Rakennusliitossa vaikutetaan?

Taas on aika Raksanuorten valtakunnallisen vaikuttamiskurssin!

Kurssi on tarkoitettu kaikille alle 35 vuotiaille Rakennusliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita omista vaikuttamismahdollisuuksistaan! Kurssilla ei ole pätevyysvaatimuksia, pelkkä oma kiinnostus/innostus riittää! :)

Kurssilla saat tietoa siitä, kuinka ammattiliiton eri väylien kautta pääsee vaikuttamaan työelämän asioihin. Kurssilaiset pääsevät myös keskustelemaan Rakennusliiton valtuuston puheenjohtajan Jari Renlundin kanssa, sekä kysymään häneltä tiukkoja kysymyksiä!

Kurssi järjestetään Serenassa 2.-4-11.2018. Viikonlopun teemoihin kuuluu olennaisesti myös ensi keväänä pidettävät liittokokousvaalit. Kurssilta saat eväät, kuinka voit lähteä ehdokkaaksi ja saada omalla osallistumisellasi nuorten äänen kuuluviin. Viikonlopun aikana on tietysti myös mahdollisuus käydä polskimassa vesipuistossa.

Kurssilaisille opiskelu on ilmaista. Rakennusliitto kustantaa majoituksen, ruoat ja opiskelu-materiaalit. Kurssilaisen matkat maksetaan km-korvausten tai julkisten kulkuneuvojen mukaan.

Perjantailta on myös mahdollisuus saada ansionmenetyskorvaus. Kurssi starttaa perjantaina klo 16, mutta jos sinun ei ole mahdollista saada töistä vapaata, voit saapua paikalle myös illan aikana. Sunnuntaina päästään lähtemään kotia kohti viimeistään klo 14.

Paikkoja on rajoitetusti, ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu kuitenkin viimeistään keskiviikkona 24.10!

Lähde tutustumaan huipputyyppeihin, pitämään hauskaa ja vaikuttamaan!

Sitovat ilmoittautumiset/lisätiedot:

Ida Kuikka