Liity Rakennusliiton jäseneksi!

Liittyessä jäseneksi saat jäsenmaksuillesi vastinetta. Olet oikeutettu saamaan vastauksia kiperiin kysymyksiisi tai apua työsuhteesi mahdollisiin ongelmiin luottamusmiehiltä ja Rakennusliiton toimitsijoilta. Työttömyyden iskiessä saat ansiosidonnaista päivärahaa Rakennusliiton työttömyyskassan kautta, kun siihen oikeutetut ehdot täyttyvät.

Rakennusliiton toiminnan tarkoitus on valvoa jäsentensä etuja työpaikoilla. Vain liiton jäsenenä olet oikeutettu ilmaiseen oikeusapuun työriita-asioissa.

Liiton jäsenkortilla saat paljon rahanarvoisia etuja liiton yhteistyökumppaneilta! Edut löytyvät täältä

Rakennusliiton jäsenenä sinulla on mahdollisuus lähteä mukaan liiton nuorisotoimintaan. Raksanuoret järjestävät paljon hauskaa toimintaa cartingista laivaristeilyyn. Lisää tietoa löydät tapahtumista täältä.

Liiton jäsenyys maksaa töissä käyvälle jäsenelle 1.60 % tilistäsi. Ay jäsenmaksut ovat verovähennyskelpoisia joten todelliset kulut jäävät n. 1 % .

Helpoiten jäseneksi liittyminen onnistuu sähköisesti eAsioinnin kautta omilla pankkitunnuksilla.

Vaihtoehtoisesti voit tilata liittymiskaavakkeet kotiin oheisella lomakkeella. Saat kaavakkeet sekä palautuskuoren postitse.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.