Turun ja Helsingin Raksanuorten Kuntonyrkkeilytreenit 17.03.2018

16.2.2018

Nyt on mahdollisuus hankkia tietotaitoa ja käytännön harjoitteita ammattilaisen opastuksella kunnon kohotukseen, ja siihen legendaariseen kesäkunnon hankkimiseen. Kahden tunnin kuntonyrkkeilytreenit sisältää tietoa tekniikasta, lihaskunnon ylläpitämisestä sekä ruokavaliosta.

Tapahtumapaikkana toimii Turun Riento ryn Jumppasali, jonne kokoonnutaan lauantaina 17.3. klo 15:45. Kuntonyrkkeilyn jälkeen suunnataan Turun aluetoimiston saunatiloille, jossa on tarjolla saunomiseen lisäksi hyvää ruokaa ja mahtava seuraa. Napatkaa siis turkkulaiset myös saunavehkeet messiin, helsinkiläiset ottakaan pyyhkeet hotellilta. Paikkoja on varattu 8+8, joten ilmoittautumisissa nopeat syö hitaat!

Helsinkiläisille on varattu majoitus 2hlön huoneissa Sokos Hotel Hamburger Börsistä ja matkat mestoille hoituu junalla. Majoitusten ja junalippujen takia Helsinkiläisten viimeinen ilmottautumispäivä on 9.3.!

Sitovat ilmoittautumiset:

Helsinki: o46 56o 3624 (Saija)

Turku:    o4o 8254 592 (Martti)

Tapahtuma on tarkoitettu Turun, Helsingin ja lähialueiden Rakennusliiton alle 35v jäsenille ja on maksuton.

*** VAIN Saijalle ja Martille ilmoittautuneet pääsevät messiin, pelkkä FB-tägäys EI RIITÄ! ***